“Youth Mahal”

Perkongsian Testimoni dari salah seorang
Pengguna YOUTH.

Eya YOUTH mahal, tapi tidak semahal pembedahan kulit. Consultation saja RM 600 gais.

Serius, setiap posting kawan-kawan dan aku dengar sendiri video semalam tu. Aku nangis! Bila nampak keadaan muka sekarang. Ya Allah. Bersyukurnya kenal YOUTH!

Dulu fikiran aku sampai mau bunuh diri bila nampak muka sendiri. Itu belum azab pedih bila cuci muka. Sakit! Sangat sakit! Sengsara tu Allah saja tau.
Sengsara jiwa, sengsara fizikal. Aku sampai kehilangan kawan sebab aku terasa apa dia cakap pasal muka aku.




Bukan sekali dua aku bertekak dengan suami sebab dia cuba untuk tegur muka aku. Aku sedih. Aku takut! Aku yang dulu suka bercakap, sampai hilang keyakinan diri.
Aktiviti harian yang aku suka, aku terpaksa buat sendiri. Kalau suami ada gathering aku terpaksa undur diri. Kalau ada event, aku terpaksa cakap sibuk. Sebab aku malu. Malu sangat.

Tapi, Alhamdulillah! Lepas pakai YOUTH! Sedikit demi sedikit trauma tu hilang.


Teman, kalau ko suka berpanas. Please spend duit untuk skincare. Kalau ko suka beraircond, please spend duit untuk skincare. Kalau ko suka bermakeup, please kawan. Spend duit untuk skincare.
Pilihlah skincare yang betul-betul menjamin keselamatan anda. Aku sebelum ini pakai skincare organik! Drugstore! Tapi bukan bertambah baik, malah lebih teruk!

Aku sudah rasa! Aku tau sakitnya itu.
YOUTH menjamin 100% berkesan pada semua orang! 100% organik! Bukan cakap kosong. Tapi ada bukti secara klinikal. Bukan hanya pada botol saja! Tapi ada tertulis dalam jurnal bahawa YOUTH 100% berkesan!





No comments